30 maart 2021

De Ontdekdezorg week van 22 t/m 27 maart vond vanwege het coronavirus volledig digitaal plaats. Dit bleek geen probleem voor bezoekers. Integendeel: met ruim 51.000 unieke bezoekers op de campagnewebsite kan de organisatie tevreden terugkijken op een geslaagde campagne.

Samen organiseerden deelnemende zorg- en welzijnsorganisaties bijna 900 online activiteiten. Bezoekers konden ook direct bij werkgevers rondkijken en in contact komen via de Ontdekdezorg markt waar bijna 800 organisaties zich presenteerden. Kroon op het werk was de betrokkenheid van H.M. Koningin Máxima. Zij sprak met vier zij-instromers in zorg en welzijn en riep mensen die geïnteresseerd zijn in de sector om zich erin te verdiepen. Bekijk het gesprek

De Ontdekdezorg week werd dit jaar voor de 9e keer georganiseerd en heeft als doel om potentiële zij-instromers en herintreders te interesseren voor zorg en welzijn. De Ontdekdezorg week is een initiatief van de veertien regionale werkgeversorganisaties zorg en welzijn die samenwerken in RegioPlus. De volgende editie van de Ontdekdezorg week vindt plaats van 14 t/m 19 maart 2022. Voor meer informatie, kijk op ontdekdezorg.nl/week.

ODZW krant

Zeeuwse Ontdekdezorg week krant

In de Ontdekdezorg week krant staan inspirerende verhalen van Zeeuwen die werken of leren in de zorg- en welzijnssector. Lees 'm hier.

 

Sterk in je werk

Ook geïnteresseerd in zorg en welzijn? Sterk in je werk is er voor iedereen die de stap naar zorg en welzijn (weer) wil maken of al binnen de zorg en welzijn werkt en wil praten over zijn of haar loopbaan. Sterk in je werk is een gratis programma en de gesprekken vinden plaats bij jou in de buurt, of online. Meer informatie vind je op www.sterkinjewerk.nl

Bekijk hier de resultaten

De Ontdekdezorg week 2021 vond vanwege het coronavirus volledig online plaats. Van 22 t/m 27 maart konden bezoekers digitaal kennis maken met de sector Zorg en Welzijn. Een hele bijzondere editie waarin de omslag naar online gemaakt moest worden, zowel door de organisaties als de bezoekers. En met succes: Met ruim 51.000 unieke bezoekers op de campagne website kan de organisatie tevreden terugkijken opeen geslaagde campagne. In dit jaarverslag belichten we de belangrijkste resultaten.