18 april 2019

Als werkgever kun je behoorlijk last hebben van de financiële problemen van je medewerkers. Een medewerker met financiële zorgen heeft last van concentratieverlies, is minder productief, ervaart meer stress, is vaker ziek én is gevoeliger voor fraude en diefstal. Als werkgever heb je er daarom alle belang bij deze problemen te herkennen en te helpen oplossen. Hierdoor krijg je jouw productieve en gemotiveerde medewerker terug.

Samen met de Walcherse Dialoog en BudgetCoach Zuidwest, biedt Viazorg op woensdag 22 mei een workshop aan waar je als werkgever de signalen van financiële problemen leert te herkennen, deze problemen bespreekbaar leert te maken met de werknemer en welke hulpmiddelen je hierbij in kunt zetten. 

De workshop is bedoelt voor HR-medewerkers en direct leidinggevenden en kost € 155,- (excl btw) per deelnemer. Dit is inclusief werkboek en readers.

Meer informatie en/of aanmelden: Workshop Financiële problemen bij werknemers