Is jouw organisatie al voldoende bewust van de doelgroepen die jullie aanspreken? En hoe zij de oriëntatie en de stap zetten naar (ander) werk ervaren? Voor het werven, opleiden en behouden van personeel is het cruciaal om aan te sluiten bij de behoefte van iedere (potentiële) medewerker. Daarom is het van belang dat je zicht hebt op alle contactmomenten die (potentiële) medewerkers hebben met jouw organisatie, voor baankansen, maar ook voor ontwikkelperspectief in de organisatie.
Zo zorg je voor een optimale (potentiële) medewerkersreis
Deze training richt zich op het begrijpen van de doelgroepen, het optimaliseren van de (potentiële) medewerkersreis, en hoe dit kan bijdragen aan behoud en het aantrekken van nieuwe medewerkers. De training is interessant voor recruiters, HR- en communicatieprofessionals.
Tijdens deze interactieve training komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:
- Ken je doelgroep
- Belang van een goede employee journey en candidate journey
- Het verschil tussen een candidate journey en candidate experience
- Aan de slag: hoe zag jouw candidate journey eruit?
- Verschillende fasen van de (klant)reizen
De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie verzorgt de training. Meer informatie over de trainer kun je hier vinden.
Beperkte plekken beschikbaar
De training is kosteloos te volgen, maar er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Per organisatie is ruimte voor één deelnemer.
Vragen?
Heb je vragen over deelname? Neem dan contact op met Sophie Aberson van Viazorg via s.aberson@viazorg.nl.
- Startdatum
- Einddatum
- Locatie
- Ondernemerscentrum, Stationspark 30 Goes
- Voor wie
- Recruiters, HR- en communicatieprofessionals
- Kosten
- Gratis